7/24 Araç Bilgi Hattı
Araç bilgi hattı kapsamında müşteri, Türkiye’deki tüm yetkili servis noktaları, tamirhaneler, servis istasyonları, lastik bayileri, benzinciler veya çekici firmalarına dair bilgi veya iletişim numaralarını alabilir.Talep edilmesi durumunda kapsam dışı veya limit üstü teminatlar için (karşılıklı fiyat mutabakatı telefon görüşmesinda kayıt altına alındıktan sonra) müşteri’nin istediği yol yardım hizmetinden organizasyonel olarak yararlanması sağlanır.
* Bu hizmetlerden yararlanılması halinde, oluşacak masrafların tamamı müşteri tarafından ilgili işkoluna yapılacaktır.Asistans Hizmetleri, bu tür hizmetlerin verilmesi için, yalnızca müşteri ile işkolunu buluşturacak, hizmetin ifası veya yanlış ifasından dolayı ortaya çıkacak olan hasar veya zarardan hiçbir şekilde sorumlu olmayacaktır.
Çekme
Müşterinin adına kayıtlı aracın arıza veya kaza sonucu aracın hareketsiz kalması durumunda, Asistans Hizmetleri, aracı aynı il sınırları içerisinde en yakın yetkili servise çekimini 400 TL limit dahilinde ödeyecektir.Kapsam dışındaki durumlarda, istenir ise, karşılıklı fiyat onayı alındıktan sonra anlaşmalı fiyatlarımızdan ilgili firmalar ile tele konferans yöntemi ile kontak kurulur ve müşterinin bedellerini kendisinin ödemesi koşulu ile hizmet verilir.
Kurtarma
Asistans Hizmetleri, aracın vinç ile kurtarılması gerektiği durumlarda aynı il sınırları içerisindeki en yakın yetkili servise çekimini 400 TL limit dahilinde ödeyecektir.Limit aşımı olması durumunda müşterinin ön onayı alınarak kurtarma işlemi yapılmaktadır ve müşteri, oluşan fark bedelini kurtarıcıya ödemektedir.Aracın yükünden dolayı çekilmesine veya kurtarılmasına engel bir durum var ise, yükün boşaltılmasından Asistans Hizmetleri sorumlu değildir.
Konaklama, Seyahat ya da Seyahate Devam Amaçlı İkame Araç (Kaza / arıza durumlarında)
Aracın kaza geçirmesi veya arızalanması nedeni ile (a) konaklama, (b) seyahat ya da (c) seyahate devam amaçlı ikame araç teminatlarının sadece bir tanesinden yararlanılabilmektedir. Her üç teminattan aynı anda yararlanılamamaktadır.
Konaklama
Asistans Hizmetleri, müşterinin ikamet ili dışında gerçekleşen bir kaza ya da arıza sonucu aracın onarımının 24 saatten fazla olması durumunda hizmeti sağlamaktadır.Müşterinin kaza veya arızanın meydana geldiği ilde konaklamayı tercih etmesi, ulaşım sağlanamaması, hava veya yol koşullarının uygun olmaması gibi durumlarda, Asistans Hizmetleri kaza veya arızanın meydana geldiği bölgede* araçta yolculuk eden azami 5 kişi için ve kişi başına günlük 300 TL** limit dahilinde birbirini takip eden azami 3 gece olmak üzere (oda ve kahvaltı) 3 veya 4 yıldızlı bir otelde konaklamasını karşılamaktadır.
*Konaklamanın yapılacağı otel Asistans Hizmetleri tarafından belirlenmektedir.
** Ekstralar müşteriye aittir.
Seyahat
Müşterinin ikamet ili dışında gerçekleşen bir kaza veya arıza sonucu aracının 48 saatten fazla hareketsiz kalması durumunda seyahat teminatından yararlanabilmektedir.Müşterinin seyahatini tamamlanması için gerekli organizasyon Asistans Hizmetleri tarafından organize edilerek ulaşım masrafları belirli limitler dahilinde karşılanmaktadır.Asistans Hizmetleri ulaşım yönteminin belirlenmesinde aşağıdaki şartları referans almaktadır;
- Otobüs Bileti : 500 km’nin altında kalan mesafeler için tek yön bilet.
- Uçak Bileti : Gidiş ve varış şehrinde havaalanı var ise 500 km’yi aşan mesafeler için ekonomi sınıfı tek yön uçak bileti.
Seyahate Devam Amaçlı İkame Araç
Araç kazayı ya da arızayı izleyen 48 saatten daha uzun süre tamir edilmemiş ise müşterinin seyahate devam etmek veya daimi ikametgahına dönebilmek için uygun bir araç kiralamak isterse Asistans Hizmetleri, müşteriye azami 2 güne kadar günlük 300 TL limit dahilinde ekonomi sınıfı ikame araç bedeli ödeyecektir. Müşteri, konaklama ya da ikametgahına geri gönderilme ya da kiralık araç teminatlarından aynı anda yararlanılamaz.
Aracın Teslim Alınması
Kazalı aracın onarım sonrasında il sınırları dışında bulunan tamirhaneden teslim alınması veya çalınan aracın bulunması durumunda Asistans Hizmetleri, müşteri veya müşterinin belirlediği bir kişinin aracın bulunduğu yere ulaşım masrafını aşağıdaki şartları referans alarak karşılamaktadır;
- Otobüs Bileti : 500 km’nin altında kalan mesafeler için tek yön bilet.
- Uçak Bileti : Gidiş ve varış şehrinde havaalanı var ise 500 km’yi aşan mesafeler için ekonomi sınıfı tek yön uçak bileti.
Aracın Emanet ve Muhafazası
Müşteri aracın arıza veya kaza sonrasında hareketsiz kalması veya çalınması durumunda, aracın tamirinin tamamlanması veya bulunmasının 72 saati aştığı durumlarda, Asistans Hizmetleri aracın emanet ve muhafazasını azami 2 güne kadar 400 TL limit dahilinde sağlamaktadır. Aracın tamir masrafı, aracın piyasa değerini aşıyorsa Asistans Hizmetleri hiçbir masrafı karşılamamaktadır.
Profesyonel Sürücü Temini
İkametgah ili dışında müşterinin aracı kullanmayı imkansız kılan bir kaza geçirmesi veya vefatı durumunda; müşteri ile birlikte seyahat edenlerin aracı kullanan kişinin yerine geçememesi kaydı ile daimi ikametgaha dönememesi veya seyahati tamamlayamaması durumunda Asistans Hizmetleri *, ikametgaha dönüş veya seyahatin tamamlanması için profesyonel sürücü organizasyonu sağlamaktadır**.
* Asistans Hizmetleri sadece hizmetin organizasyonundan sorumludur.
** Profesyonel sürücü organizasyonu kapsamında oluşacak masraflar müşteri tarafından karşılanacaktır.
VIP Transfer
Asistans Hizmetleri güvenilir anlaşmalı kurumları ile İstanbul, Ankara, Antalya, Dalaman, İzmir, Çeşme ve Bodrum’da indirimli VIP ve havaalanı transfer hizmeti sunmaktadır. Şoförlü araç ile yapılan VIP Transfer organizasyonunun en az 48 saat önceden yapılması gerekmektedir.