Sosyal Asist

Miles&Smiles QNB ile Sosyal Asistanınız Yanınızda!

Sosyal Asist sayesinde Miles&Smiles QNB kredi kartı sahipleri sadece tek bir telefonla bilgi ve organizasyon hizmetleri konusunda destek alabiliyor.

Sosyal Asist ile yararlanabileceğiniz bazı hizmetler: Etkinlikleri takip etmek, rezervasyon yaptırmak, bilet almak, çiçek göndermek.

Segment müşterimizseniz 0216 522 49 59 no’lu, Segment müşterimiz değilseniz 0850 222 09 00 no'lu hattımızı arayıp, faydalanmak istediğiniz hizmeti anlatın. Sizi Asistans firmamıza aktaralım.

Bilgi Hizmetleri

Bilgi ve organizasyon servislerinde bağlantı Asistans firması tarafından sağlanacak, alınacak hizmetlerle ilgili masraflar müşteri tarafından ödenecektir. Tavsiye edilen servis biriminden hizmet alıp almamak müşteri 'nin isteğine bağlıdır. Alınan hizmetlerle ilgili doğabilecek sorunlardan hizmeti doğrudan sağlayan servis birimi ile Asistans firması birlikte sorumlu olacaktır.

Organizasyonel Hizmetler

  • Özel günlerde özel organizasyonlar (çiçek, şampanya, hediye, müzik v.s.), şoförlü alım organizasyonları,
  • Bilet (Otobüs, uçak vb) organizasyonları,
  • Adrese 7 gün 24 saat kurye ile özel hizmet imkânları,
  • Çiçek siparişleri, kuru temizleme organizasyonu,
  • Şoförlü transfer hizmeti,
  • İndirimli araç kiralama organizasyonu

Bilgilendirme Hizmetleri

  • Nöbetçi eczaneler,
  • Döviz kurları,
  • Borsa bilgileri,
  • Yol durumu,
  • Hava durumu,
  • İndirimli servis bilgileri

Sosyal ve Kültürel Hizmetler

  • Restaurant bilgi ve rezervasyon hizmetleri,
  • Özel gün organizasyonları,
  • Sosyal ve kültürel aktivite önerileri ve rezervasyonları,
  • Sinema, tiyatro ve konser önerileri ve rezervasyonları,
  • Turistik bilgiler

Seyahat Hizmetleri

  • Her türlü tatil organizasyonu,
  • Yurt içi ve yurt dışı uçak, otobüs, otel rezervasyonları,
  • Şarap turları, gastronomik turlar için öneri ve organizasyonlar,
  • Festival organizasyonları,
  • Kayak ve golf turları için öneri ve organizasyonlar,
  • Avrupa’da ekolojik, tarihi ve sanatsal tur öneri/organizasyonları,
  • Politik turlar ve yardım gezileri organizasyonu, hizmetlerini sağlayacaktır.

Acil mesajların gönderilmesi

Müşterinin talebi üzerine Asistans firması ferdi teminatlar kapsamındaki konularla ilgili acil ve gerekli mesajların müşterinin istediği kişilere telefon ile iletilmesini sağlayacağını kabul, beyan ve taahhüt eder. Müşteri acil durumunun bildirilmesini istediği kişileri Asistans firması’na bildirecek ve Asistans firması ilgili kişilere telefon ile durumun iletilmesini sağlayacaktır.

Kongre ve Fuar Bilgi Hattı

Yurtiçinde ve yurtdışında işyerinin faaliyet alanları ile ilgili olarak sektörel fuar, kongre ve organizasyon tarihlerinin bildirilmesi hizmetidir. İlgili hizmet sadece danışmadan ibarettir.

Mali Müşavir Bilgi Hattı

Müşteri, İş yeri sahibi ise iş yerinde yürütülen mali konularda Asistans firması mali müşaviri konu ile ilgili bilgilendirme ve danışmanlık hizmeti verecektir. Vergi kanunu, mevzuat bilgisi, beyanname düzenlenmesi, işletme defterinin tutulması, şirket kurulması esnasında uygulanacak prosedürler, devir işlemleri, vergi dairelerine dilekçe yazımı vb. konularda bilgi sunumu sağlanacaktır. İlgili hizmetler sadece danışmadan ya da konuya uzman olan bir firmaya yönlendirmeden ibarettir. Bu hizmetle ilgili doğabilecek tüm masraflar sigortalı tarafından karşılanacaktır. Söz konusu danışma hizmetinin kalitesi ve doğruluğundan Asistans firması sorumludur.

*İlgili hizmetler sadece telefonda danışmadan ibaret olup hafta içi mesai saatleri olan 09:00-18:00 içerisinde verilmektedir.

İndirimli Hizmetler

Asistans firması, müşteri’nin talebi doğrultusunda aşağıdaki indirimli hizmetleri sağlayacaktır;

  • İndirimli araç kiralama
  • Motovale Hizmeti’nde %20 indirim
  • Çiçek ve çikolata gönderimleriniz için %15 indirim
  • Kuru Temizleme Hizmetinde %20’ye varan indirim

*** Müşteri’nin indirim talebini mesai saatleri içerisinde iletmesi durumunda aynı gün içinde organizasyonu yapılır. Müşteri’nin talebini mesai saatleri dışında iletmesi durumunda ise müşteri’nin hizmet bilgileri alındıktan sonra, en geç ertesi iş günü içinde organize edilecektir. Müşteri’nin hizmet taleplerinin en az 48 saat önce yapılması şartı aranacaktır. Aksi takdirde hizmet sunumunun gerçekleştirilememesinden sorumluluk kabul edilmeyecektir. Asistans firması’nın sorumluluğu organizasyondan ibarettir. Sağlanacakhizmet ile ilgili oluşacak tüm masraflar müşteri tarafından karşılanacaktır.

Acil Asist

Miles&Smiles QNB kredi kartınız varsa yolda kalmazsınız.

Acil Asist sayesinde Miles&Smiles QNB  kredi kartı sahipleri sadece tek bir telefonla Araç Yardım ve Konut Yardım hizmetlerini alabiliyor. Siz de ihtiyaç anında Acil Asist’i arayın. Aracınız bozulursa yolda, anahtarınızı unutursanız kapıda kalmayın.

Segment müşterimizseniz 0216 522 49 59 no’lu, Segment müşterimiz değilseniz 0850 222 09 00 no'lu hattımızı arayıp, faydalanmak istediğiniz hizmeti anlatın. Sizi Asistans firmamıza aktaralım.

Araç Yardımı

7/24 Araç Bilgi Hattı

Araç bilgi hattı kapsamında müşteri, Türkiye’deki tüm yetkili servis noktaları, tamirhaneler, servis istasyonları, lastik bayileri, benzinciler veya çekici firmalarına dair bilgi veya iletişim numaralarını alabilir.Talep edilmesi durumunda kapsam dışı veya limit üstü teminatlar için (karşılıklı fiyat mutabakatı telefon görüşmesinda kayıt altına alındıktan sonra) müşteri’nin istediği yol yardım hizmetinden organizasyonel olarak yararlanması sağlanır.

* Bu hizmetlerden yararlanılması halinde, oluşacak masrafların tamamı müşteri tarafından ilgili işkoluna yapılacaktır.Asistans Hizmetleri, bu tür hizmetlerin verilmesi için, yalnızca müşteri ile işkolunu buluşturacak, hizmetin ifası veya yanlış ifasından dolayı ortaya çıkacak olan hasar veya zarardan hiçbir şekilde sorumlu olmayacaktır.

Çekme

Müşterinin adına kayıtlı aracın arıza veya kaza sonucu aracın hareketsiz kalması durumunda, Asistans Hizmetleri, aracı aynı il sınırları içerisinde en yakın yetkili servise çekimini 400 TL limit dahilinde ödeyecektir.Kapsam dışındaki durumlarda, istenir ise, karşılıklı fiyat onayı alındıktan sonra anlaşmalı fiyatlarımızdan ilgili firmalar ile tele konferans yöntemi ile kontak kurulur ve müşterinin bedellerini kendisinin ödemesi koşulu ile hizmet verilir.

Kurtarma

Asistans Hizmetleri, aracın vinç ile kurtarılması gerektiği durumlarda aynı il sınırları içerisindeki en yakın yetkili servise çekimini 400 TL limit dahilinde ödeyecektir.Limit aşımı olması durumunda müşterinin ön onayı alınarak kurtarma işlemi yapılmaktadır ve müşteri, oluşan fark bedelini kurtarıcıya ödemektedir.Aracın yükünden dolayı çekilmesine veya kurtarılmasına engel bir durum var ise, yükün boşaltılmasından Asistans Hizmetleri sorumlu değildir.

Konaklama, Seyahat ya da Seyahate Devam Amaçlı İkame Araç (Kaza / arıza durumlarında)

Aracın kaza geçirmesi veya arızalanması nedeni ile (a) konaklama, (b) seyahat ya da (c) seyahate devam amaçlı ikame araç teminatlarının sadece bir tanesinden yararlanılabilmektedir. Her üç teminattan aynı anda yararlanılamamaktadır.

Konaklama

Asistans Hizmetleri, müşterinin ikamet ili dışında gerçekleşen bir kaza ya da arıza sonucu aracın onarımının 24 saatten fazla olması durumunda hizmeti sağlamaktadır.Müşterinin kaza veya arızanın meydana geldiği ilde konaklamayı tercih etmesi, ulaşım sağlanamaması, hava veya yol koşullarının uygun olmaması gibi durumlarda, Asistans Hizmetleri kaza veya arızanın meydana geldiği bölgede* araçta yolculuk eden azami 5 kişi için ve kişi başına günlük 300 TL** limit dahilinde birbirini takip eden azami 3 gece olmak üzere (oda ve kahvaltı) 3 veya 4 yıldızlı bir otelde konaklamasını karşılamaktadır.

*Konaklamanın yapılacağı otel Asistans Hizmetleri tarafından belirlenmektedir.
** Ekstralar müşteriye aittir.

Seyahat

Müşterinin ikamet ili dışında gerçekleşen bir kaza veya arıza sonucu aracının 48 saatten fazla hareketsiz kalması durumunda seyahat teminatından yararlanabilmektedir.Müşterinin seyahatini tamamlanması için gerekli organizasyon Asistans Hizmetleri tarafından organize edilerek ulaşım masrafları belirli limitler dahilinde karşılanmaktadır.Asistans Hizmetleri ulaşım yönteminin belirlenmesinde aşağıdaki şartları referans almaktadır;

  • Otobüs Bileti : 500 km’nin altında kalan mesafeler için tek yön bilet.
  • Uçak Bileti : Gidiş ve varış şehrinde havaalanı var ise 500 km’yi aşan mesafeler için ekonomi sınıfı tek yön uçak bileti.

Seyahate Devam Amaçlı İkame Araç

Araç kazayı ya da arızayı izleyen 48 saatten daha uzun süre tamir edilmemiş ise müşterinin seyahate devam etmek veya daimi ikametgahına dönebilmek için uygun bir araç kiralamak isterse Asistans Hizmetleri, müşteriye azami 2 güne kadar günlük 300 TL limit dahilinde ekonomi sınıfı ikame araç bedeli ödeyecektir. Müşteri, konaklama ya da ikametgahına geri gönderilme ya da kiralık araç teminatlarından aynı anda yararlanılamaz.

Aracın Teslim Alınması

Kazalı aracın onarım sonrasında il sınırları dışında bulunan tamirhaneden teslim alınması veya çalınan aracın bulunması durumunda Asistans Hizmetleri, müşteri veya müşterinin belirlediği bir kişinin aracın bulunduğu yere ulaşım masrafını aşağıdaki şartları referans alarak karşılamaktadır;

  • Otobüs Bileti : 500 km’nin altında kalan mesafeler için tek yön bilet.
  • Uçak Bileti : Gidiş ve varış şehrinde havaalanı var ise 500 km’yi aşan mesafeler için ekonomi sınıfı tek yön uçak bileti.

Aracın Emanet ve Muhafazası

Müşteri aracın arıza veya kaza sonrasında hareketsiz kalması veya çalınması durumunda, aracın tamirinin tamamlanması veya bulunmasının 72 saati aştığı durumlarda, Asistans Hizmetleri aracın emanet ve muhafazasını azami 2 güne kadar 400 TL limit dahilinde sağlamaktadır. Aracın tamir masrafı, aracın piyasa değerini aşıyorsa Asistans Hizmetleri hiçbir masrafı karşılamamaktadır.

Profesyonel Sürücü Temini

İkametgah ili dışında müşterinin aracı kullanmayı imkansız kılan bir kaza geçirmesi veya vefatı durumunda; müşteri ile birlikte seyahat edenlerin aracı kullanan kişinin yerine geçememesi kaydı ile daimi ikametgaha dönememesi veya seyahati tamamlayamaması durumunda Asistans Hizmetleri *, ikametgaha dönüş veya seyahatin tamamlanması için profesyonel sürücü organizasyonu sağlamaktadır**.

* Asistans Hizmetleri sadece hizmetin organizasyonundan sorumludur.
** Profesyonel sürücü organizasyonu kapsamında oluşacak masraflar müşteri tarafından karşılanacaktır.

VIP Transfer

Asistans Hizmetleri güvenilir anlaşmalı kurumları ile İstanbul, Ankara, Antalya, Dalaman, İzmir, Çeşme ve Bodrum’da indirimli VIP ve havaalanı transfer hizmeti sunmaktadır. Şoförlü araç ile yapılan VIP Transfer organizasyonunun en az 48 saat önceden yapılması gerekmektedir.

Konut Yardım

Dahili Su Tesisatı

Müşterinin ikametgahındaki dahili temiz su tesisatında kırılma ve/veya patlama nedeniyle acil tamir gerektiren durumlarda* Asistans Hizmetleri, bir tesisatçıyı müşterinin ikametgah adresine yönlendirerek standart malzeme ve işçilik masraflarını yılda azami 3 defaya kadar olay başına 300 TL limit dahilinde üstlenmektedir. Belirtilen teminat limitini aşan masraflar, önceden onay alınması sureti ile müşteri tarafından direkt ödenecektir.

* Konut içindeki sıhhi tesisat, musluk ve diğer donanıma bağlı olmayan her türlü elemanın tamiri; tesisat hasar veya kırılmasından kaynaklansa dahi her türlü ıslanma, kaçak, sızıntı ve benzerinden dolayı meydana gelen hasarın tazmin ve tamiri; sıhhi tesisata bağlı her türlü elektrikli ev eşyası, beyaz eşya, ısıtıcılar, filtrelerin tamir veya değişimi, sıhhi tesisat malzemesinin tamirinden doğan veya değişiminden doğan malzeme masrafları; konutun bulunduğu bina genelinde ve üçüncü şahıs konutlarına ait tesisat veya diğer donanım konut içinden geçse dahi tesisatın tamiri ve bu hasar nedeniyle oluşan hasarın tazmin ve tamiri; kanalizasyon / pis su tesisatlarının tıkanması veya tamiri kapsam dışıdır.

Dahili Elektrik Tesisatı

Müşterinin ikametgahındaki dahili elektrik tesisatında (elektrik sigortasından priz / elektrik anahtarlarına kadar) meydana gelen ve konuta elektriğin ulaşmasını engelleyecek problemlerde* Asistans Hizmetleri, bir elektrikçiyi ikametgah adresine yönlendirerek standart malzeme ve işçilik masraflarını yılda azami 3 defaya kadar olay başına 300 TL limit dahilinde olmak üzere üstlenmektedir. Belirtilen teminat limitini aşan masraflar, önceden onay alınması sureti ile müşteri tarafından direkt ödenecektir.

*Konut içindeki elektrik tesisatından yararlanılmasını sağlayan her türlü elemanların (lamba, duy, floresan, priz, elektrik düğmesi) tamiri; tesisat hasarından kaynaklansa dahi her türlü elektrikli ev aleti hasarının tazmin ve tamiri; tesisata bağlı her türlü elektrikli ev eşyası, beyaz eşya, ısıtıcılar, havalandırma tesisatı ve benzerinin tamiri veya voltaj alçalıp yükselmesinden doğan zararlarının tamiri; konutun bulunduğu bina genelinde ve üçüncü şahıs konutlarına ait tesisat veya diğer donanım konut içinden geçse dahi tesisatın tamiri ve bu hasar nedeniyle oluşan hasarın tazmin ve tamiri kapsam dışıdır.

Cam İşleri

Müşterinin ikametgahındaki dış yüzey camlarının herhangi bir sebeple kırılması durumunda Asistans Hizmetleri, bir camcıyı ikametgah adresine yönlendirerek standart malzeme ve işçilik masraflarını yılda azami 3 defaya kadar olay başına 300 TL limit dahilinde üstlenmektedir. Belirtilen teminat limitini aşan masraflar, önceden onay alınması sureti ile müşteri tarafından direkt ödenecektir.

Çilingir

Müşterinin ikametgahına ait anahtarın kaybedilmesi, unutulması, kazaen veya hırsızlık neticesinde hasarı gibi durumlarda konuta girilebilmesi için Asistans Hizmetleri, bir çilingiri müşterinin ikametgah adresine yönlendirerek standart malzeme ve işçilik masraflarını* yılda azami 3 defaya kadar olay başına 300 TL limit dahilinde üstlenmektedir. Belirtilen teminat limitini aşan masraflar, önceden onay alınması sureti ile müşteri tarafından direkt ödenecektir.

*Ek anahtar yaptırılması, kilit değiştirilmesi sonucu oluşacak malzeme masrafları kapsam dışıdır.

İkamette Meydana Gelen Hasar Nedeni ile Otelde Konaklama

Müşterinin ikamet ettiği konutta yangın veya dahili su basması nedeni ile ikamet edilmesini engelleyen bir hasarın meydana gelmesi ve onarımın 24 saati aştığı durumlarda Asistans Hizmetleri, müşterinin 3 ya da 4 yıldızlı bir otelde* oda + kahvaltı konaklamasını, maksimum 5 kişiye kadar, kişi başı azami 2 gece kişi başına azami 300 TL** limit dahilinde karşılamaktadır. Bu hizmetin verilebilmesi için Asistans Hizmetleri konut uzmanlarının acil müdahaleyi yapmaları ve onarımları sonrasında eksperinin, konutta ikamet etmeyi engelleyecek derecede hasar oluştuğuna dair rapor ve tutanakların düzenlenmesi (fotoğraf vb.) gerekmektedir.

*Konaklamanın yapılacağı otel Asistans Hizmetleri tarafından belirlenmektedir.
** Ekstralar müşteriye aittir.

Konutun Korunması ve Gözetimi

Müşterinin ikametgahında yangın veya su basması sonucunda ikamet etmeyi engelleyecek düzeyde hasar meydana gelirse Asistans Hizmetleri, konutun hırsızlıktan korunması için yılda 1 defaya mahsus ve azami 48 saatle sınırlı olmak üzere koruma görevlisi veya gece bekçisi temin ederek maliyetini karşılamaktadır.

Ferdi Yardım

Refakatçinin Konaklama Giderleri

Asistans Hizmetleri, müşterinin hastanede 5 günden fazla yatması gerektiği durumlarda*, bir yakın akrabasının azami 3 veya 4 yıldızlı bir otelde** (oda+kahvaltı) veya refakat edilen hastanede konaklama masraflarını birbirini izleyen azami 5 gece ile sınırlı olmak kaydı karşılayacaktır***.

* Medikal değerlendirmenin yapımasına istinaden, teminat dışı kalan haller dışında kalan rahatsızlıklar için geçerlidir.
** Organizasyon Asistans Hizmetleri tarafından sağlanacaktır. Konaklama standart oda+kahvaltı ücreti ile sınırlıdır. Ekstralar refakatçiye aittir.
*** Müşteri yakını tarafından Asistans Hizmetleri’den bağımsız olarak yapılan otel rezervasyonlarına ilişkin konaklama giderleri Asistans Hizmetleri tarafından ödenmemektedir. İlgili organizasyon mutlaka Asistans Hizmetleri tarafından gerçekleştirilmiş olmalıdır.

Refakatçinin Nakli

Müşterinin seyahati esnasında, ani hastalık veya yaralanma nedeniyle tıbbi tedavi gereksinimi nedeniyle* 7 günü aşacak bir süre için hastanede yatması gerektiğinde **, Müşterinin belirleyeceği bir aile bireyinin hastanenin bulunduğu yere seyahatini organize edecek ve ekonomik sınıf uçak biletini Asistans Hizmetleri Medikal Ekibi’nin değerlendirmesi sonrasında karşılayacaktır.

* Medikal değerlendirmenin yapılmasına istinaden, teminat kapsamındaki rahatsızlıklar için geçerlidir.
** Müşteri yakınları tarafından Asistans Hizmetleri’dan bağımsız olarak yapılan uçak bileti masrafları Asistans Hizmetleri tarafından ödenmemektedir. İlgili organizasyon mutlaka Asistans Hizmetleri tarafından gerçekleştirilmiş olmalıdır.

İkametgaha Öngörülmeyen Dönüş Organizasyonu

Birinci Derece Akraba’nın Vefatı Durumunda

Müşterinin, ikamet ilinde yaşayan birinci derece aile mensubunun vefatı nedeniyle seyahatini yarıda kesmek zorunda kalmasını ifade eder. Böyle bir durumda Asistans Hizmetleri, müşterinin ikametgahına dönüşünü ekonomi sınıfı uçak bileti veya otobüs biletini (500 km ve altındaki mesafeler için otobüs, 500 km üzeri mesafeler için uçak bileti) karşılayacaktır. Bu teminattan müşterinin seyahat için kullanmış olduğu asıl taşıma araç/araçlarını kullanamıyorsa yararlanılabilmektedir.Müşteri, ikametgaha dönüş sonrasında vefatı evrak ile belgelemelidir.

Daimi İkametgahta Meydana Gelen Bir Hasar Durumunda

Müşterinin ikametgahının hırsızlık, yangın veya patlama nedeniyle oturulmaz hale gelmesi sebebiyle, evinde bulunması gerektiği durumları ifade etmektedir. Böyle bir durumda Asistans Hizmetleri, müşterinin ikametgahına dönüşünü ekonomi sınıfı uçak bileti veya otobüs biletini (500 km ve altındaki mesafeler için otobüs, 500 km üzeri mesafeler için uçak bileti) karşılayacaktır. Müşterinin teminattan yararlanabilmesi için, olayın gerçekleştiğini gösteren resmi makamlardan alınmış bir belgeyi (itfaiye raporu, polis raporu, vb.) Asistans Hizmetleri’ne ibraz etmesi gereklidir.

Cenaze Nakli

Müşterinin vefatı durumunda, cenazenin Türkiye sınırları içerisindeki daimi ikamet adresine naklinin* organizasyonu için tüm gerekli tedbirleri alır. Asistans Hizmetleri, uluslararası tıbbi şartlara uygun taşıma için gereken tabutun ve kalan eşyaların daimi ikametgah ülkesindeki defin yerine naklini organize eder**. Vefat, resmi bir evrak ile belgelendirilmiş olmalıdır.

* Cenaze töreni ve defin masrafları kapsam dışıdır.
** Cenaze naklinin bir başka dernek, vakıf, özel veya tüzel kuruluş tarafından organize edilmesi ve giderlerinin karşılanması durumunda, Asistans Hizmetleri’in bu teminatı geçersiz kılma hakkı saklıdır.

Vefat Halinde Aile Fertlerinin Dönüşü

Müşterinin seyahati esnasında vefatı durumunda, ailesinin önceden yapılan planlama doğrultusunda eve dönüşü imkansızsa, mevcut biletlerini de kullanarak, birlikte seyahat eden aile fertlerinin daimi ikametgahına dönüşünü (tek yön ekonomi sınıfı otobüs/uçak biletini mevcut biletini de kullanarak) organize eder.

Acil Mesajların İletilmesi

Medikal vakalarda, müşterinin talebi doğrultusunda, ikametgahındaki arkadaşları, iş çevresi ve akrabalarıyla karşılıklı olarak acil mesaj alışverişinde bulunmasını sağlamaktadır.